Η σωστή εικόνα της εταιρικής σας σελίδας στο LinkedIn

Η σωστή εικόνα της εταιρικής σας σελίδας στο LinkedIn

Ποια είναι η καλύτερη πρακτική για μια πραγματικά σωστή εικόνα της εταιρικής σας σελίδας στο LinkedIn; Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και τεχνικές για να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπο της σελίδας σας στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Το LinkedIn είναι μια αμερικανική διαδικτυακή εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες προσανατολισμένες στην εργασία και την απασχόληση. Η πλατφόρμα ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 5 Μαΐου 2003 και χρησιμοποιείται κυρίως για επαγγελματική δικτύωση. Επιτρέπει στους αιτούντες εργασία να δημοσιεύουν τα βιογραφικά τους και αντίστοιχα οι εργοδότες να δημοσιεύουν θέσεις εργασίας.

Από τον Δεκέμβριο του 2016, το LinkedIn είναι θυγατρική της Microsoft. Μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2021, η πλατφόρμα είχε 740 εκατομμύρια εγγεγραμμένα μέλη από 150 χώρες.

Η παρουσία μιας εταιρείας στο LinkedIn τα τελευταία χρόνια επιβάλλεται. Προωθεί σε παγκόσμια κλίμακα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, αποκτά κύρος και έχει άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένο προσωπικό. Τι πρέπει όμως να κάνουμε ώστε να δημιουργήσουμε μία ολοκληρωμένη και σωστά δομημένη εταιρική σελίδα;

Η σωστή εικόνα της εταιρικής σας σελίδας στο LinkedIn

Συμπληρώστε όλες τις λεπτομέρειες της σελίδας σας: Σύμφωνα με το LinkedIn, οι πλήρως ολοκληρωμένες σελίδες έχουν 30% περισσότερες προβολές. Αφιερώστε χρόνο για να συμπληρώσετε κάθε λεπτομέρεια, ακόμη και εκείνες που δεν απαιτούνται. Όσο περισσότερες λεπτομέρειες παρέχετε για την εταιρεία σας, τόσο ευκολότερο θα είναι τα άτομα να σας ανακαλύψουν και να συνδεθούν μαζί σας.

Προσθέστε διαχειριστές: Η διατήρηση μιας εταιρικής σελίδας LinkedIn μπορεί να απαιτεί πολλή δουλειά, ειδικά εάν η ομάδα σας διαχειρίζεται ήδη πολλά κοινωνικά δίκτυα και λογαριασμούς. Μόλις δημιουργήσετε τη σελίδα σας, μην ξεχάσετε να προσθέσετε περισσότερους διαχειριστές και να παραχωρήσετε δικαιώματα σε άλλα άτομα.

Διατηρήστε τις εικόνες σας ενημερωμένες: Το λογότυπο της σελίδας και η φωτογραφία εξωφύλλου σας είναι πολύ σημαντικά. Προσελκύουν οπτικά όποιον σας επισκέπτεται. Διατηρήστε αυτές τις εικόνες ενημερωμένες με το πιο πρόσφατο υλικό μάρκετινγκ. Αυτό θα ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας και θα βοηθήσει νέους πελάτες, υπαλλήλους και θαυμαστές να ανακαλύψουν την επωνυμία σας στο LinkedIn.

Μοιραστείτε περιεχόμενο με τους ακολούθους σας: Όπως κάθε κοινωνικό δίκτυο, δεν μπορείτε απλώς να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας και να μην ξανά ασχοληθείτε με αυτόν. Η δημιουργία της σελίδας σας στο LinkedIn είναι μόνο η μισή μάχη. Πρέπει επιπλέον να δημοσιεύετε με συνέπεια περιεχόμενο για να προσελκύετε και να ενημερώνετε με επιτυχία το κοινό σας.

Είναι ουσιώδες να δημοσιεύετε ενημερώσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, τις θέσεις εργασίας, τις τάσεις ή τις ειδήσεις που αφορούν την επωνυμία σας και το παρασκήνιο που περιλαμβάνει τη ζωή των εργαζομένων, την ανάπτυξη προϊόντων ή άλλο μοναδικό περιεχόμενο. Και, φυσικά, μην ξεχνάτε να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας.

Δημοσιεύστε ενδιαφέροντα, εντυπωσιακά γραφικά: Βεβαιωθείτε ότι τουλάχιστον το 50% των αναρτήσεών σας διαθέτει ένα ελκυστικό γραφικό, είτε πρόκειται για infographic, εικονογραφημένα στατιστικά κ.λπ.. Ακόμη και ένα GIF ή meme μπορεί να είναι μια διασκεδαστική προσθήκη σε ένα «βαρύ» κείμενο. Επίσης, σκεφτείτε να προσθέσετε σύντομα βίντεο. Ακόμα κι αν αυτά τα βίντεο επαναλαμβάνουν τις αναρτήσεις σας με βάση το κείμενο, θα αλληλεπιδράσουν με το κοινό σας και θα διατηρήσουν τους ανθρώπους αφοσιωμένους στη σελίδα σας.

Προσθέστε μία παρότρυνση για δράση: Στη σελίδα του LinkedIn, κάτω από το λογότυπό σας και δίπλα στο κουμπί Follow +, θα βρείτε μια παρότρυνση για δράση (Call-to-Action / CTA). Το LinkedIn σας επιτρέπει να προσαρμόσετε αυτό το CTA για να προσελκύσετε καλύτερα τους ακόλουθους και το κοινό σας. Επιλέξτε ένα όνομα κουμπιού από το μενού και εισαγάγετε μια διεύθυνση URL. Χρησιμοποιήστε αυτήν τη ρύθμιση για να κατευθύνετε τους ακόλουθους στον ιστότοπό σας, τις σελίδες προορισμού και άλλα.

Προτρέψτε τους υπαλλήλους σας να συμμετέχουν: Οι υπάλληλοί σας είναι μερικοί από τους καλύτερους υποστηρικτές της επωνυμίας σας. Καθώς αναπτύσσετε τη σελίδα της εταιρείας σας, ενθαρρύνετέ τους να την ακολουθούν και να αλληλεπιδρούν με αυτήν. Επίσης, ζητήστε από κάθε υπάλληλο να αναφέρει την εταιρεία σας ως εργοδότη, καθώς αυτό θα συνδέσει το προφίλ του με τη σελίδα σας και το αντίστροφο.

Δημοσιεύστε περιεχόμενο από συνεργάτες και άλλες εταιρείες: Εάν συνεργάζεστε με άλλες εταιρείες – όπως για καμπάνιες co-marketing – να τις αναφέρετε συχνά στη σελίδα σας. Αυτό όχι μόνο προσελκύει ακόμα περισσότερες εταιρείες και επιχειρηματίες, αλλά προωθεί επίσης το περιεχόμενό σας στο κοινό του συνεργάτη σας.

Πηγές: blog.hubspot.com, en.wikipedia.org, linkedin.com