Πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας

Πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας

Ένα από τα βασικά ζητούμενα κάθε ιδιοκτήτη ιστοτόπου είναι η αύξηση των χρηστών που τον επισκέπτονται. Αυτό άλλωστε καθορίζει και την επιτυχία της επιχείρησης. Πώς μπορείτε, λοιπόν, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας;

Όπως ακριβώς θα συνέβαινε αν το βλέπαμε με τα δεδομένα του παραδοσιακού εμπορίου, είναι γεγονός πως δεν υφίσταται επιτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητα χωρίς την ύπαρξη ενδιαφερόμενων καταναλωτών για το προϊόν ή την υπηρεσία μας. Το πρωταρχικό ζητούμενο για κάθε φυσικό κατάστημα είναι η αύξηση των εν δυνάμει πελατών που το επισκέπτονται.

Αντίστοιχα, βασική προϋπόθεση για την εξέλιξη και την επιτυχία οποιασδήποτε ηλεκτρονικής επαγγελματικής δραστηριότητας είναι η αύξηση των ατόμων που επισκέπτονται μια επαγγελματική ιστοσελίδα. Φαινομενικά είναι πιο δύσκολο, αφού ο καταναλωτής δεν θα περάσει κάποια στιγμή έξω από την εταιρεία ή το κατάστημά σας ώστε να σας μάθει. Πρέπει να καταφέρετε να φτάσετε σε αυτόν μέσω της τεχνολογίας ώστε να «χτίσετε» το όνομα της επιχείρησής σας και να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Η παρακάτω λίστα καταγράφει τους βασικότερους τρόπους για να συμβεί αυτό.

Πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας

Πληρωμένη διαφήμιση: Είναι αυτονόητο αλλά δεν θα μπορούσαμε να μην το αναφέρουμε. Οι πληρωμένες διαφημίσεις μπορούν να αυξήσουν γρήγορα την επισκεψιμότητα στο site σας. Χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης έχετε τη δυνατότητα να προβάλετε πολύ στοχευμένες διαφημίσεις. Το ίδιο ισχύει και για τις διαφημίσεις μέσω social media, τα οποία έχουν συγκεντρώσει ένα μεγάλο ποσοστό της διαφημιστικής δαπάνης. Πρόκειται για εξαιρετικούς τρόπους προσέλκυσης πελατών, δημιουργίας brand name και άμεσης προβολής του ιστοτόπου σας σε υποψήφιους πελάτες.

Δημιουργία περιεχομένου: Ακόμα και αν το αντικείμενό σας είναι, για παράδειγμα, η πώληση ενδυμάτων, επιβάλλεται πλέον η δημιουργία περιεχομένου ελκυστικού για το κοινό σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της δημιουργίας κάποιου blog και είναι ουσιώδες για την άνοδο του site σας στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό το περιεχόμενο μπορείτε παράλληλα να προωθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας και, κατά συνέπεια, την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Σωστή χρήση των social media: Δεν αρκεί απλά να υπάρχετε στα social media. Πρέπει τα επαγγελματικά σας προφίλ να έχουν ανανεωμένο περιεχόμενο, να προβάλλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες και τις προσφορές σας, να ενημερώνετε τους χρήστες για τα τελευταία νέα της επιχείρησής σας, να τους προτρέπετε να επισκεφτούν το site σας, να ανταποκρίνεστε άμεσα σε οποιοδήποτε σχόλιο ή απορία μπορεί να έχουν. Η αλληλεπίδραση είναι εξαιρετικά σημαντική. Επιπλέον, δεν ταιριάζουν όλα τα social media σε όλες τις επιχειρήσεις.

Βρείτε αυτό ή αυτά που είναι κατάλληλα για εσάς και μπορείτε να προβάλλετε τη δουλειά σας σωστά.

Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO): Η βελτιστοποίηση ενός site και του περιεχομένου του συμβάλλει στην αύξηση της μη πληρωμένης επισκεψιμότητας και έχει μόνιμα και σταθερά αποτελέσματα. Αποτελεί μια πολύτιμη και αξιόλογη πρακτική που βοηθάει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όπως είναι η Google.

Γρήγορο και responsive site: Κανείς δεν περιμένει πολύ για τη φόρτωση μίας σελίδας. Αν το site σας αργεί να φορτώσει, το ποσοστό εγκατάλειψης θα είναι υψηλό. Βεβαιωθείτε ότι όλο το site – συμπεριλαμβανομένων των αρχείων εικόνας, της δομής της σελίδας κ.λπ. – είναι λειτουργικό και τεχνικά βελτιστοποιημένο. Επιπροσθέτως, αν ο ιστότοπός σας δεν είναι responsive, είναι σχεδόν βέβαιο πως οι χρήστες θα τον εγκαταλείψουν γρήγορα. Πρέπει να είστε σίγουροι ότι το site σας είναι σωστό και προσβάσιμο από οποιαδήποτε οθόνη – κινητό, tablet, laptop – και αν το επισκεφτεί ο χρήστης.