Πόσο σημαντικά είναι τα κείμενα για την ιστοσελίδα μας;

Πόσο σημαντικά είναι τα κείμενα για την ιστοσελίδα μας;

Πόσο σημαντικά είναι τα κείμενα για την ιστοσελίδα μας; Τι ρόλο παίζουν στις μηχανές αναζήτησης; Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες σύνταξης ενός καλού κειμένου;

Η χρήση κειμένου για την ιστοσελίδα μας είναι συνήθως απαραίτητη και δε μπορεί να αντικατασταθεί πχ. από μία φωτογραφία. Το βίντεο ή η εικόνα κάνουν πιο ενδιαφέρον και ενδεχομένως πιο ελκυστικό το περιεχόμενο του website μας, ωστόσο τα κείμενα είναι απαραίτητα τόσο για τους χρήστες όσο και για τις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης είναι ιδιαίτερα ευφυείς και μπορούν να διαβάσουν διάφορες μορφές από το κείμενο του περιεχομένου μας. Το κείμενο είναι αυτό που τελικά θα καταχωρήσουν.

Τα κείμενα για το website μας είναι ιδιαίτερα σημαντικά.

Όπως είναι γνωστό, ένα κείμενο καλογραμμένο σε σχέση με ένα πρόχειρο και γραμμένο βιαστικά, μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά για τον ιστότοπό μας. Ένα κακογραμμένο και μη επιμελημένο κείμενο αρκεί για να χάσουμε το κύρος μας σαν ιστότοπος και κατά συνέπεια την αξιοπιστία μας απέναντι στους χρήστες. Όπως σε κάθε γραπτό λόγο, έτσι και στο ηλεκτρονικό κείμενο υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες γραφής τους οποίους θα πρέπει να εφαρμόζουμε για καλύτερα αποτελέσματα.

Οι βασικοί κανόνες για τη σύνταξη ενός καλού κειμένου για το διαδίκτυο είναι:

1. Προσέχουμε την ορθογραφία στο κείμενο μας. Όπως είναι λογικό, τα ανορθόγραφα website οδηγούν τον χρήστη στο συμπέρασμα πως δεν είναι σοβαρά και αξιόπιστα.

2. Τα κείμενά μας πρέπει να είναι σύντομα και έγκυρα. Δε χρειάζεται να μακρηγορούμε για να περιγράψουμε κάτι. Οι χρήστες του διαδικτύου αποφεύγουν τα μεγάλα κείμενα με τις περιττές πληροφορίες. Προσέχουμε αυτά που γράφουμε να είναι σωστά και να ισχύουν. Καλό θα ήταν να αναφέρουμε και τις πηγές των πληροφοριών μας.

3. Αποφεύγουμε στα κείμενά μας να χρησιμοποιούμε πολλά χρώματα και διαφορετικές γραμματοσειρές.

4. Διατηρούμε μία ταυτότητα στο κείμενό μας και δε μπερδεύουμε το χρήστη. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούμε την υπογράμμιση μόνο αν θέλουμε να παροτρύνουμε τον χρήστη να συνδεθεί με κάποια άλλη ιστοσελίδα ή ιστότοπο. 

5. Αποφεύγουμε τα κεφαλαία γράμματα που είναι σαν να «φωνάζουν» καθώς και τα  greeklish.

6. Δε ξεχνάμε τον τονισμό των λέξεων.

7. Κάνουμε πάντα έναν έλεγχο ορθότητας σε ότι έχουμε γράψει πριν το δημοσιεύσουμε.