Συμβουλές για ξεχωριστά χριστουγεννιάτικα επαγγελματικά tweets

Συμβουλές για χριστουγεννιάτικα επαγγελματικά tweets

Η Ομάδα Επιτυχίας των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται μέσω Twitter, μοιράζεται απλές και χρήσιμες συμβουλές για ξεχωριστά χριστουγεννιάτικα επαγγελματικά tweets. Συμβουλές για χριστουγεννιάτικα επαγγελματικά tweets που θα σας βοηθήσουν.

Τα τελευταία χρόνια είναι πολλοί οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις που προωθούν τη δουλειά τους μέσα από το Twitter, ένα από τα πιο επιτυχημένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Καθώς η σεζόν που οι καταναλωτές αναζητούν ιδέες για δώρα και προσφορές πλησιάζει, η Ομάδα Επιτυχίας των πελατών του Twitter μοιράζεται μαζί μας κορυφαίες ουσιώδεις και διαφημιστικές συμβουλές, που θα βοηθήσουν την επωνυμία μας να ξεχωρίσει την περίοδο των Χριστουγέννων. Η συγκεκριμένη ομάδα συνεργάζεται με μία ποικιλία εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους και με διαφορετικούς στόχους μάρκετινγκ. Οι παρακάτω συμβουλές περιλαμβάνουν τις γνώσεις τους και θα σας βοηθήσουν στον σχεδιασμό του μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθήσετε τις τελευταίες ημέρες του έτους.

Συμβουλές για χριστουγεννιάτικα επαγγελματικά tweets

Ανανεώστε το προφίλ σας και τα καρφιτσωμένα tweets. Σκεφτείτε το προφίλ σας στο Twitter ως βιτρίνα σας. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στους πελάτες σας την προσωπικότητά σας και αυτό που έχει σημασία για την επωνυμία σας αυτή τη σεζόν. Δοκιμάστε να προσθέσετε μια εορταστική κεντρική φωτογραφία ή καρφιτσώστε ένα Tweet που περιέχει τις καλύτερες προσφορές Χριστουγέννων.

Προσθέστε την αίσθηση του επείγοντος στη διαφήμισή σας. Η συμπερίληψη κάτι τέτοιου στις διαφημίσεις σας μπορεί να ενθαρρύνει τους αγοραστές να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Αυτό θα μπορούσε να είναι μέσω προσφορών περιορισμένου χρόνου, προβολής προϊόντων με χαμηλά αποθέματα ή δωρεάν αποστολής περιορισμένου χρόνου.

Χρησιμοποιήστε τις δημοσκοπήσεις. Ξεκινήστε μια δημοσκόπηση στο Twitter για να συλλέξετε σχόλια σχετικά με το προϊόν σας, να μάθετε από τους πελάτες σας και να δείξετε την «ευγενική» πλευρά της επωνυμίας σας. Χρησιμοποιήστε τις δημοσκοπήσεις ως μέρος της οργανικής στρατηγικής σας στο Twitter και προωθήστε με τις διαφημίσεις Twitter για να διευρύνετε την προσέγγιση χρηστών.

Χρησιμοποιήστε website κάρτες. Ορίστε το χρονοδιάγραμμά σας με κάρτες ιστότοπου. Μην τις χρησιμοποιείτε μόνο στις καμπάνιες σας, να τις χρησιμοποιείτε και στα οργανικά σας tweets για να τραβήξετε την προσοχή και να συγκεντρώσετε περισσότερα κλικ.

Μη χρησιμοποιείτε πάρα πολλά hashtags.

Τα hashtags είναι ιδανικά για σύνδεση στη συνομιλία, αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν χρησιμοποιείτε περισσότερα από ένα ή δύο. Κάτι τέτοιο διασφαλίζει ότι η εστίαση παραμένει στο ίδιο το tweet.

Παίξτε με τις ρυθμίσεις της Συνομιλίας. Διοργανώστε ένα πάνελ ή μια συνέντευξη, επικοινωνήστε με μερικούς από τους πελάτες σας ή προσκαλέστε και κάποιες άλλες επωνυμίες στην διαδικασία, ώστε να δημιουργήσετε ένα διαφορετικό είδος συζήτησης.

Δημιουργήστε μια υγιή ισορροπία. Δεν θέλετε η επωνυμία σας να εμφανίζεται πιεστική, επομένως είναι σημαντικό να διατηρήσετε μια ισορροπία μεταξύ του περιεχομένου σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι τόσο βασικό όσο ένας οδηγός προϊόντος ή μια συνταγή, ή απλά ένα συναισθηματικό, φρέσκο περιεχόμενο που θα προσδίδει στην επωνυμία σας μια αίσθηση οικειότητας.

Πηγή: business.twitter.com